شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

ابراز رضایت از کیفیت برگزاری دوره های ماساژ ورزشی؛

دکتر سعیدی: ۱۵۰ نفر تحت آموزش به روز تئوری و عملی ماساژ ورزشی قرار گرفتند

سعیدی

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی از روند برگزاری دویست و شصت و چهارمین دوره آموزشی ماساژ ورزشی ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر رضا سعیدی با اشاره به از سرگیری برگزاری دوره های آموزشی ماساژ ورزشی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: متاسفانه به دلیل پاندمی کرونا، برگزاری دوره های آموزشی ماساژ ورزشی با عنایت به اهمیت فاصله گذاری اجتماعی دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، حدود ۲ سال به تعویق افتاد. اما با توجه به واکسیناسیون گسترده و فروکش کردن خیز پنجم این بیماری در سطح کشور، فدراسیون پزشکی ورزشی تصمیم گرفت دوره های آموزشی ماساژ ورزشی را از سر بگیرد.

 وی افزود: با وجود این شرایط، دویست و شصت و چهارمین دوره ماساژ به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد. به طوری که بخش تئوری به صورت آنلاین بود و بخش عملی هم اکنون به صورت حضوری با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

در این رابطه با توجه به استقبال ۱۵۰ نفر از خانم ها و آقایان از این دوره آموزشی، دوره عملی و همچنین آزمون های تئوری و عملی طی سه هفته برگزار می شود.

دکتر سعیدی ادامه داد: طی دو روز گذشته (پنجشنبه و جمعه)، آزمون تئوری و عملی یک گروه از خانم ها و آقایان برگزار شد و دو گروه باقیمانده طی این هفته و هفته آینده در آزمون شرکت خواهند کرد.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون در خصوص بازخوردهای دریافتی از این دوره آموزشی گفت: خوشبختانه شرکت کنندگان از روند برگزاری رضایت داشتند و کیفیت مطالب ارائه شده همچون دوره های پیش از کرونا در سطح مطلوبی بود. با این تفاوت که در این دوره مبحث شیوه نامه های بهداشتی نیز تدریس شد.

دکتر سعیدی خاطر نشان کرد: با توجه به تازه ترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده که در حال حاضر در سطح کشور هیچ شهرستان قرمز و نارنجی کرونایی نداریم، دوره های آموزشی ماساژ به تدریج در استان های داوطلب(هیات های پزشکی ورزشی) با رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته ها و ماه های آینده سپری می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.