یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

دکتر بنی جمالی خبر داد؛

ایجاد داشبورد اختصاصی برای پرونده های پزشکی ورزشکاران و بازنگری آیین نامه خدمات درمانی

بنی جمالی

 رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی تغییر آیین‌نامه این کمیته، به روز شدن نرم افزار کمیته و به روز شدن پرونده‌های پزشکی ورزشکاران آسیب دیده را از جمله سرفصل‌های برنامه‌های این کمیته برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید محمد بنی جمالی در تشریح عملکرد و برنامه‌های این کمیته اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با تلاش همکارانم روند رسیدگی به پرونده‌های پزشکی ورزشکاران آسیب‌دیده به کمتر از یک هفته کاهش یافته است.

 به این ترتیب پس از دریافت پرونده ها از هیات‌های استانی، کارشناسان خدمات درمانی در کمتر از یک هفته بررسی های تخصصی را روی پرونده انجام داده و به امور مالی ارجاع می‌دهند. در بخش مالی هم پس از حدود یک هفته چنانچه پرونده ها نقص نداشته باشند، هزینه درمان ورزشکاران پرداخت می‌شود.

 وی با بیان این که همه تلاش ما در جهت جلب رضایت بیشتر جامعه ورزش است، ادامه داد: در این راستا کمیته خدمات درمانی و مالی به صورت پایلوت در سه استان اصفهان، قم و گلستان طرح را پیگیری می‌کند که بر اساس آن هزینه درمان ورزشکاران مستقیماً به حساب خود آنها و نه هیات های ما واریز می شود تا ورزشکاران در کمترین زمان هزینه های درمان را دریافت کنند.

 دکتر بنی جمالی ادامه داد: علاوه بر این در حال راه اندازی نرم افزاری هستیم که بر اساس آن ورزشکار آسیب دیده در کمیته خدمات درمانی صاحب داشبورد پرونده پزشکی خود می شود و می تواند با ورود به داشبورد مورد نظر، در جریان آخرین روند رسیدگی به پرونده پزشکی قرار گیرد.

  وی با بیان این که نرم افزار مشترک کمیته خدمات درمانی و نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی مراحل نهایی خود را سپری می‌کند، یادآور شد: این نرم افزار در جهت یکسان سازی باشگاه ها کمک شایان توجهی به کمیته خدمات درمانی در جهت پیشبرد بهتر امور می کند.

  رئیس کمیته خدمات درمانی یادآور شد: در موضوع آیین نامه کمیته پس از چند سال قصد داریم این آیین نامه را در شورای مرکزی کمیته به روزرسانی کنیم.

دکتر بنی جمالی خاطرنشان کرد: تمام این برنامه‌ها و اقدامات با تاکید ریاست محترم و در جهت ارائه بهترین خدمات به ورزشکاران گرانقدر پیگیری و انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.