دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

نشست هم اندیشی ناظرین ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی اصفهان برگزار شد

نشست ستاد نظارت

نشست هم اندیشی ناظرین ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی اصفهان با حضور اعضای استانی ستاد،سرپرست و دبیر هیات پزشکی ورزشی،مسئول ستاد نظارت و کارشناس حراست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در محل سرای ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان،
در این نشست که به منظور هم اندیشی و بررسی و تبادل اطلاعات و نظرات برگزار شد،
در ابتدا دکتر میر قادری سرپرست هیات پزشکی ورزشی ضمن خوش آمد و تشکر از کلیه اعضا اظهار داشت: 
بازرسی از باشگاه‌های ورزشی باید به بهترین صورت انجام شود،نظارت بر روند باشگاه‌ها از اهم اقدامات هیأت پزشکی ورزشی است و نیاز به هماهنگی بیشتری دارد تا بتوانیم بهترین عملکرد در زمینه بازرسی و نظارت را داشته باشیم.
همچنین دکتر محمدی دبیر و سر ناظر هیات پزشکی ورزشی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اعضا،اشاره کرد وظیفه ذاتی ستاد نظارت بر اماکن ورزشی حفظ سلامت ورزشکاران،نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان می باشد.
در ادامه جلسه فرهاد کریمی کارشناس حراست اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت جایگاه ناظرین ستاد نظارت به نکات مورد نظر حراست در بازرسی ها اشاره کرد.
در پایان نشست علی غفوری مسئول ستاد نظارت اداره کل ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از همکاری های مثبت و سازنده هیات پزشکی در امر نظارت ها اظهار داشت: هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در زمینه بازرسی‌ها بازوی توانمند اداره کل ورزش و جوانان بوده است.
وی با بیان این‌ که ورزشکاران سامان‌ یافته در نتیجه این بازرسی‌ها افزایش پیدا کرده است، گفت: بهبود فرآیند اجرایی و مدیریت را درباره نظارت‌ها و ارزش‌یابی باشگاه‌های ورزشی داشته‌ایم و امیدواریم روند نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در شهرستان‌ها به بهترین شکل صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.