سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی خوزستان خبر داد

پلمب ۴۰ باشگاه در اهواز به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها

پلمب باشگاه

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون در اهواز، ۴۰ باشگاه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها و استانداردهای لازم پلمب شده‌اند.

بهنام قلی‌بیک در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر برخورد جدی با باشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی و استانداردهای لازم را رعایت نکنند، اظهار کرد: همچنین با باشگاه‌هایی که مکمل‌های غیرمجاز و مجاز برای فروش وجود داشته باشد نیز برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: در باشگاه‌ها اجازه فروش مکمل‌های مجاز حتی با برچسب وزرات بهداشت و مکمل‌های غیرمجاز وجود ندارد و اگر این موضوع را در باشگاه‌ها مشاهده کنیم، از نظر بازرس به عنوان مواد مخدر محسوب شده و با آن باشگاه برخورد می‌شود.

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیأت پزشکی ورزشی خوزستان گفت: البته در همان لحظه با توجه به نوع تخلف به باشگاه اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار، از طریق امور باشگاه‌های استان، حراست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و اداره اماکن قطعا با باشگاه فروشنده مکمل برخورد جدی شده و آن باشگاه پلمب خواهد شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون در اهواز، ۴۰ باشگاه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها و استانداردهای لازم پلمب شده‌اند و در ادامه نیز با باشگاه متخلف برخورد خواهد شد زیرا در شرایط کرونایی همه باید دست به دست هم دهیم تا کرونا ریشه‌کن شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.