چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

در جلسه شورای مدیران فدراسیون تاکید شد؛

تعیین زمان بندی برای اجرای برنامه ها/ کاهش زمان رسیدگی و پیگیری ارائه خدمات به ورزشکاران

جلسه شورای مدیران

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در یازدهمین جلسه شورای مدیران این فدراسیون بر تعریف زمان بندی برای عملیاتی شدن برنامه های کوتاه مدت در کمیته های تخصصی این فدراسیون تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این جلسه که صبح امروز در محل سالن جلسات فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری منظم و مستمر جلسه شورای مدیران فدراسیون علاوه بر اینکه بیانگر رویکرد مدیر فدراسیون مبنی بر تصمیم گیری بر پایه خرد جمعی است، در نوع خود باعث تکاپوی دو چندان کمیته های تخصصی برای پیشبرد هرچه بهتر و دقیق تر امور تخصصی شده است.

وی افزود: با این حال ضروری است همان طور که حرکت کلی فدراسیون بر پایه یک برنامه راهبردی است و تمام فعالیت ها منطبق بر اهداف بلندمدت و میان مدت پیش می رود، ضروری است که کمیته ها در موضوع پیگیری برنامه های کوتاه مدت و جاری خود برنامه زمان بندی داشته باشند تا امور تخصصی آنها با دقت و سرعت هرچه بهتر پیگیری شود.

تاکید دکتر اردیبهشت بر تسریع روند ارائه خدمات به ورزشکاران

در این جلسه علاوه بر اینکه روسای کمیته های تخصصی به بیان عملکرد دو هفته گذشته کمیته تخصصی خود پرداختند، برنامه ها و فعالیت های آنها برای دو هفته آینده تعریف و ابلاغ شد. در این راستا دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون تاکید کرد: تمام فعالیت های فدراسیون بویژه در کمیته های مرتبط با ارائه خدمات به جامعه ورزش باید در جهت جلب رضایت حداکثری جامعه هدف باشد بنابراین ضروری است روند اداری رسیدگی به امور ورزشکاران به حداقل زمان ممکن کاهش یابد.

پیگیری عقد قرارداد با مراکز درمانی جدید، توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات فدراسیون ، پیگیری روند پرداخت هزینه های درمان به ورزشکاران، فعالیت های آموزشی، نظارتی، اطلاع رسانی، ارزیابی و پوشش پزشکی مسابقات از جمله سرفصل هایی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.