دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

دکتر نوروزی در دیدار با حسین اوجاقی:

تعامل برون سازمانی پزشکی ورزشی در جهت تحقق اهداف عالیه ورزش کشور است

شهرداری تهران

حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه چند تن از مسئولان این سازمان با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار با اشاره به رویکرد بنیادین فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی تصریح کرد:  فدراسیون برای تحقق رویکرد در چارچوب قوانین و مقررات همواره تلاش می کند از همه ظرفیت های موجود سطح کشور نهایت بهره را ببرد که در زمینه توسعه سلامت همگانی نیز این مهم را دنبال می کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نقش شهرداری ها در توسعه ورزش همگانی و در نتیجه ارتقای سطح سلامت عموم مردم را بسیار مهم خواند و ابراز امیدواری کرد با شناسایی دقیق زمینه های همکاری مشترک با شهرداری تهران، برنامه های هدفمندی در این خصوص عملیاتی شود.

در این دیدار دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به بیان نکاتی در خصوص فعالیت های فدراسیون و زمینه های همکاری با نهادهای مختلف مرتبط با ورزش و سلامت عموم پرداخت.

همچنین حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به توانمندی های دو طرف ابراز امیدواری کرد در آینده برنامه های مشترک میان فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان ورزش شهرداری تهران اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.