دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

بیانیه بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت سالگردشهادت شهید سلیمانی

سلیمانی

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید عالی مقام‌ سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت دومین سالگرد شهادت، سردار دل‌ها به شرح زیر است :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دو سال از آسمانی شدن سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادار و متعهدش در جبهه مقاومت می گذرد. حاج قاسم عزیز در حقیقت پهلوان میدان بود و پاداش یک عمر مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم را با شهادت در راه خدا بعنوان آرزوی دیرینه، دریافت کرد و عاقبت به خیر شد.

بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب سردار سلیمانی یک فرد نبود، او یک مکتب بود و جامعه بسیج وزارت ورزش و جوانان هم همواره از سردار دل‌ها به عنوان الگوی مجاهدت و مقاومت در جهان معاصر یاد می کند و حافظ ارزش هایی است که او به عنوان یک پهلوان حقیقی در جامعه به منصه ظهور رساند.

بدون شک امروز اگرچه حاج قاسم عزیز در میان ما نیست اما مکتب حاج قاسم زنده است. راه حاج قاسم که همان خط سرخ انبیاء و اولیاء است ادامه دارد و اگر دشمن تصور می کرد با از بین بردن سردار دل‌ها به مقاصد باطل خود دست پیدا می کند، یقین بداند که شهید سلیمانی همچنان زنده است.

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان، ضمن عرض تسلیت دومین سالگرد شهادت شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهید عالی مقام، عموم ملت بزرگ، با بصیرت و قدرشناس ایران، تاکید می کند که جامعه ورزش و جوانان همواره حافظ خون سردار دل‌ها و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت اسلامی است و با افتخار و عزت از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع، پشتیبانی و حمایت می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.