یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

دکتر سجادی:

سوابق درخشان و مدیریتی پولادگر برکسی پوشیده نیست

پولادگر

وزیر ورزش و جوانان گفت: سوابق درخشان آقای پولادگر برکسی پوشیده نیست و حضور ۲۲ ساله او در فدراسیون تکواندو گواه این است که خدمات ارزنده‌ای را برای این رشته پرمخاطب انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان که امروز در محل وزارتخانه برگزار شد اظهار کرد: عهد و پیمان بستیم در وزارت ورزش و جوانان برای خدمت به کشور و مردم عزیزمان تلاش خود را زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم.

وی با اشاره به انتخاب آقای پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای افزود: با توجه به شناختی که از آقای پولادگر دارم می‌دانم که ایشان نیز برای خدمت به ورزش و مردم در این معاونت حضور دارد. سوابق درخشان پولادگر برکسی پوشیده نیست و حضور ۲۲ ساله او در فدراسیون تکواندو گواه این است که خدمات ارزنده‌ای را برای این رشته پرمخاطب انجام داده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ثبات مدیریتی امروز در جهان یکی از فاکتورهای موفقیت به حساب می‌آید و خوشبختانه آقای پولادگر در این سالها با ثبات مدیریتی زمینه‌ساز اتفاقات بسیار خوبی شدند.

وی گفت: چشمان زیادی به دست‌های ما است که بتوانیم بهترین اقدامات را برای ورزش کشور رقم بزنیم. کارهای زیادی روی زمین مانده که باید همه دست به دست هم دهیم و با مشارکت و همدلی کار را به جلو ببریم. باید کاری انجام دهیم که همه خوبی‌های ورزش را داشته باشیم.

دکتر سجادی اظهار داشت: خوشحالیم که یکی از بهترین گزینه‌ها را برای پست مهم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انتخاب کردیم. با توجه به نزدیکی به بازی‌های آسیایی و المپیک باید همه توان خودمان را برای حضور مقتدر در این بازی‌ها بگذاریم و برای المپیک آماده شویم. تغییراتی در برخی از فدراسیون‌ها داشتیم و بازهم انتخابات خواهیم داشت و باید با همه این اتفاقات در حوزه ورزش قهرمانی تلاش ویژه‌ای انجام دهیم.


وی ادامه داد: با توجه به تجاربی که آقای پولادگر در حوزه ورزش قهرمانی دارند انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان نیز داشته باشند. با تعامل خوب و همدلی با دیگر معاونت‌ها که همگی از بهترین مدیران کاربلد هستند می‌توان زمینه‌ساز اتفاقات خوب در ورزش کشور شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.