سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

با حکم وزیرورزش و جوانان صورت گرفت

سرپرست سابق هیات پزشکی ورزشی فارس سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان شد

دکتر صفرپور سرپرست فارس

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان حیدر صفرپور به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب شد.

باحکم دکتر سیدحمید سجادی، حیدر صفرپور به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در حکم سجادی خطاب به صفرپور آمده است : نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونت امور حقوقی مجلس و استان‌ها به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب می شوید.

انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در استان تلاش و تعامل سازنده با مدیران کارکنان پیشکسوتان و ورزشکاران صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی و برنامه‌های وزارتخانه نسبت به اجرای امور توجه جدی معمول دارید. با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شأن والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. در ضمن اختیارات موضوع مواد ۵۲ و ۵۳ قانون محاسبات عمومی با رعایت کامل قوانین و مقررات به جنابعالی تفویض می گردد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با حضور دکتر بنیامین شکوه فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان ها، خسرو قمری مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان فارس در محل سالن آموزش پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد. پیش از این عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس بود.

مدیرعامل مرکز نخبگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور رئیس دانشگاه، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرپریت هیات پزشکی ورزشی استان فارس ازجمله سوابق مدیریتی دکتر حیدرصفرپور سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان فارس می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.