چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

/نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی/

عاصم‌یوسفی: به عنوان یک سرباز برای خدمت به کشور و فدراسیون‌ها تلاش می‌کنم

علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز گفت: سقف سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی را بعد از ۱۰ سال کاغذبازی اداری که با ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان ترمیم نشده بود، به صورت رایگان ترمیم کردیم و الان این سالن مشکلی برای بهره‌برداری ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا عاصم یوسفی در نشست مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها، اظهار داشت: من یکم مهر با حکم آقای سجادی وارد این شرکت شدم. شرکت توسعه از سال ۹۷ بدهی مالیاتی دارد و بدهی بیمه تامین اجتماعی از سال ۹۷ مانده است. این یعنی اگر در سه تا چهار سال گذشته شرکت توسعه در حوزه ورزش هم توسعه داشت، خودش روز به روز در حال تباهی و خرابی بود. روز بیست و هفتم که در شرکت بودم، همه موارد تسویه و بدهی‌ها پرداخت شد.

او ادامه داد: سقف سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی را بعد از ۱۰ سال کاغذبازی اداری که با ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان ترمیم نشده بود، به صورت رایگان ترمیم کردیم و الان این سالن مشکلی برای بهره‌برداری ندارد. بعد از ۱۰ سال پیست دیزین حکم استاندارد گرفت و همه این اتفاقات در چهار ماه اخیر رخ داده است. من به عنوان یک سرباز در تلاش برای خدمت به کشور و فدراسیون‌ها هستم. آقای سجادی به بنده دستور داده‌اند که از بیت‌المال صیانت کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.