سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

جلسه کمیته مرکزی نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان رضوی برگزار شد

خراسان رضوی

جلسه کمیته مرکزی نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان با حضور اکثریت اعضا در محل اتاق جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، جلسه کمیته مرکزی نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان  با حضور اقای قوچان نژاد معاون ورزش اداره کل ،خانم برات سر ناظر ، اقای سلاطین رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد و چند نفر از روسای هیات های ورزشی استان  در محل اتاق جلسات اداره کل ورزش و جوانان  در تاریخ یکشنیه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰برگزار شد.

در این جلسه خانم برات سر ناظر ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان ضمن بیان روند فعالیت‌ها به مقایسه ی آمار ورزشکاران سازمان یافته ی استان در ۹ ماهه نخست امسال و سال گذشته پرداخت و خاطر نشان کرد: افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته و حفظ سلامت ورزشکاران در اولویت فعالیتها بوده و تلاش مجدانه ی مسئولین این هیات ها را در جهت پوشش هر چه بیشتر ورزشکاران در قالب ورزشکار سازمان یافته را خواستار شد.

برات با توجه به اهمیت و ضرورت نظارت در راستای تحقق ایمنی و سلامت اماکن ورزشی گفت: این مهم بر همگان عیان است و دستیابی به آن و کاهش فاصله وضع موجود تا وضعیت مطلوب اماکن ورزشی مستلزم عزم جدی، تلاش، تعامل و هماهنگی دستگاه های ذی ربط است.

در پایان با توجه به اهمیت به روز بودن اطلاعات ناظرین قرار شد هر ماه یک چلسه توجیهی برای ناظرین برگزار شود و نیز باشگاه های دارای مجوز استان در سایت هیات پزشکی ورزشی برای دسترسی راحت ورزشکاران نمایش داده شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.