یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

برگزاری دوره آموزشی امدادگر ورزشی توسط هیأت پزشکی ورزشی استان تهران

امدادگر

هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، دوره آموزشی امدادگر ورزشی را از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ با ارائه گواهی معتبر از فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌کند.

شرایط تحصیلی متقاضیان:
•افراد شرکت کننده باید حداقل دارای مدرک کاردانی در یکی از رشته های پرستاری، تکنسین اطاق عمل، هوشبری، فوریتهای پزشکی یا علوم آزمایشگاهی باشند.
•درصورتی که رشته تحصیلی داوطلب غیرمرتبط باشد، باید حداقل از مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه برخوردار بوده و گواهی شرکت در یکی از دوره های تکمیلی امداد و نجات هلال احمر (۸۰ ساعته) یا جهاد دانشگاهی (۱۰۰ ساعته) را داشته باشد.
•دارندگان مدرک دیپلم بهیاری از شرط داشتن گواهی هلال احمر یا جهاد دانشگاهی معاف هستند.
علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند مبلغ ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیون ودویست  هزار تومان) را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۷۶۲۷ به نام هیأت پزشکی ورزشی استان تهران واریز کرده و پس از تماس با کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی تهران، از ثبت نام در دوره اطمینان حاصل نمایند.
* متقاضیان رشته های تحصیلی غیر مرتبط حتما قبل از ثبت نام ضمن تماس تلفنی با مسئول ثبت نام از دارا بودن شرایط ثبت نام اطمینان حاصل نموده و بعد اقدام به ثبت نام نماید.
با توجه به محدودیت دوره در صورت به حدنصاب رسیدن ظرفیت ثبت نام اتمام یافته و کمیته آموزش از ثبت نام معذور می باشد ... جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۵۲۵۸۱۵ داخلی ۱۱۳، ۲۸۴۲۷۱۹۳ و واتس آپ شماره ۰۹۱۲۰۱۸۸۱۹۳ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.