پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

جلسه کارگروه نظارت و سلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی آذربایجان شرقی با حضور ابراهیم امینی فر دبیر هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی برگزار شد.

جلسه کارگروه نظارت و سلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی به ریاست فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان روز چهارشنبه مورخه 1400/11/13 در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

هیات
به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی، جلسه کارگروه نظارت و سلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی استان آذربایجان شرقی به ریاست فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان روز چهارشنبه مورخه 1400/11/13 در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیماری سویه جدید اومیکرون در محیط های ورزشی باید با کمک صدا و سیمای مرکز استان راهکارهای پیشگیری از مبتلا به این بیماری را اطلاع رسانی کنیم.
فیروزی در ادامه گفت: همچنین با ساخت کلیپ های کوتاه با موضوع پیشگیری از مبتلا به بیماری کرونا و آگاه سازی خانواده ها از طریق تلویزیون های شهری و فضای مجازی می توانیم کمک بزرگی در راستای جلوگیری از پیشرفت این بیماری در استان داشته باشیم.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: ستاد ملی کرونا برحسب رنگ بندی شهرها فعالیت رشته ها ورزشی را تعیین کرده و نسبت به تعطیل بودن و یا نبودن باشگاه ها و اماکن ورزشی اطلاع رسانی می کنند.
فیروزی در پایان خاطرنشان کرد: حداقل یک بار در ماه جلسه کارگروه کرونا برگزار خواهد شد و بازرسین باشگاه ها و اماکن ورزشی گزارش های خود را ارائه داده و نسبت به تخلف اماکن و باشگاه ها بررسی و اقدام می شود.

اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در کلوب اشتراک گذاری در افسران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.