چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

بررسی توسعه خدمات کمیته درمان در جلسه شورای مدیران

 دکتر نوروزی: در اسرع وقت برنامه های مورد نظر عملیاتی شود

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

 سیزدهمین جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر نوروزی و با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر و روسای کمیته های تخصصی فدراسیون برگزار شد.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان علی علیه السلام، روز پدر و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: تمام کمیته های تخصصی باید در هفته های باقیمانده از سال جاری نیز با قدرت و جدیت برنامه‌های خود را پیگیری کنند و همزمان نسبت به تدوین تقویم عملیاتی سال ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

 دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به مصوبات جلسه گذشته شورای مدیران در خصوص توسعه فعالیت های کمیته درمان تصریح کرد: مصوبات این جلسات باید در اسرع وقت عملیاتی شود و در این رابطه با توجه به نقش و اهمیت کمیته درمان ضروری است بیش از پیش در این بخش تلاش صورت گیرد.

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیته های تخصصی، ضرورت اهتمام جدی بر رعایت نظم و انضباط اداری را یادآور شد.

در این جلسه همچنین دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون، میزان عملی شدن مصوبات جلسه گذشته شورای مدیران را ارزیابی کرد و پیرامون فعالیت‌های پیش روی کمیته‌های تخصصی اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری فدراسیون پزشکی ورزشی عملکرد بسیار خوبی در زمینه های مختلف داشت. با این حال نباید به وضع موجود بسنده کرد و باید در تدوین تقویم عملیاتی سال آینده، انجام اقدامات شاخص و پرهیز از روزمرگی به جد مورد توجه باشد.

 یادآور می‌شود تلاوت قرآن کریم در آغاز این جلسه، توسط ناصر اشکانی مسئول امور فرهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی صورت گرفت.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.