شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

ششمین کنگره سلامت مردان از ۳ تا ۶ اسفند ماه برگزار می شود

ششمین کنگره سلامت مردان

رییس ششمین کنگره سلامت مردان گفت: ششمین کنگره سلامت مردان مقارن با هفته ملی سلامت مردان از ۳ اسفند لغایت ۶ اسفند به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سید جلیل حسینی رییس ششمین کنگره سلامت مردان با بیان اینکه این مراسم امسال با موضوع سلامت مردان در دوران پسا کرونا با دومحور سلامت روان و تروما حوادث برگزار می شود، عنوان کرد: ششمین کنگره سلامت مردان مقارن با هفته ملی سلامت مردان از ۳ اسفند لغایت ۶ اسفند به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در برنامه امسال علاوه بر طرح موضوعات محورهای اعلام شده در پانل های علمی یا حضور اساتید و سیاستگذاران،  موضوعات متنوعی همچون سواد سلامت جنسی مردان، نقش سواد سلامت روان و خود مراقبتی در مردان، تاثیر پاندمی بر سلامت روان مردان، اضطراب و مشکلات خلقی، جنبه های روانی و اجتماعی، مشکلات زناشویی، پاندمی و رفتارهای پرخطر نوجوانان، مصادیق خشونت در دوران کرونا و پسا کرونا، تروما تصادفات، طراحی های پیشگیری و مراقبت آنها، مدیریت کووید در ایران و جهان با رویکردی تلفیقی مطرح خواهد شد.

دکتر حسینی در پایان افزود: درباره مجموع موضوعات مطروحه به طور همه جانبه با استفاده از نظرات اعضای هیات علمی دانشگاه ها و سیاستگذاران بحث و تبادل نظر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.