جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و پوشش پزشکی دو رویداد بین المللی و ملی بسکتبال و والیبال

دکتر اردیبهشت: کمیته پوشش پزشکی مسابقات خدمات وسیعی در سراسر کشور به جامعه ورزش ارائه می کند

اردیبهشت

کمیته پوشش پزشکی مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در دیدار تیم ملی بسکتبال برابر قزاقستان و مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر  والیبال مردان نظارت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ عصر روز پنج‌شنبه ۵ اسفند ماه در تهران نخستین دیدار خود برابر قزاقستان قرار گرفت.

دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون  پزشکی ورزشی در این خصوص گفت:پیرو جلسات و هماهنگی های به عمل آمده بین دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مهران عسکریان سرپرست فدراسیون بسکتبال،  فدراسیون پزشکی ورزشی امر پوشش پزشکی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی را توسط همکاران کمیته مسابقات بر عهده داشت و این مهم در دیدار بعدی تیم ملی که برابر سوریه خواهد بود نیز انجام خواهد شد.

دکتر اردیبهشت افزود: همچنین بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال نیز نظارت به عمل آمد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: کمیته پوشش پزشکی مسابقات از جمله مهمترین کمیته های فدراسیون است که چه در دوران کرونا و چه پیش از آن در سراسر کشور با فدراسیون ها و هیات های ورزشی در تعامل بود و در طول سال حجم بالایی از خدمات را به جامعه ورزش و جوانان کشور ارائه می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.