سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

بررسی عملکرد۱۱ ماهه هیات استان و هیات های تابعه

جلسه

این نشست در محل آموزش هیات پزشکی ورزشی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران این جلسه با  حضور دکتر سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، معاونین اداره کل، دکتر رمضان حیدریان رئیس هیات استان و روسای هیات های پزشکی ورزشی شهرستان ها صورت گرفت.

در ابتدا دکتر حیدریان  ضمن قدردانی از حضور مدیرکل ورزش و جوانان، از تلاش  و پشتکار هیات های تابعه در جهت ارائه خدمات پزشکی ورزشی، تقدیر و تشکر کرد و سپس به ارائه گزارش عملکرد یکساله ۱۴۰۰ و برنامه های پیش رو پرداخت.

دکتر علوی در این جلسه  بر استفاده بهینه از هیات پزشکی ورزشی استان  که می تواند نقش به سزایی در موفقیت ورزشکاران قهرمان و مدال آوران داشته باشد تاکید کرد و عنوان نمود  با توجه به بازتوانی  و اعلام آمادگی هیات استان در خصوص انتشار بسته های آموزشی، می توانیم نسبت به ارتقاء آموزش مربیان و ورزشکاران  اقدام کنیم و ازمیزان آسیب دیدگی ورزشکاران در زمینه های تغذیه، روانشناسی و توانبخشی به خصوص از آمار بالای آسیب در حین تمرین جلوگیری کنیم.

وی از مجموعه هیات استان و شهرستان ها تشکر کرد و اذعان کرد در همه زمینه ها ، به عنوان پشتیبان به صورت یک تیم کاری منسجم در کنار هیات های ورزشی خواهیم بود  تا ان شاءالله باهم شاهد موفقیت های چشمگیر جامعه ورزش استان  باشیم.

در پایان جلسه وسایل تجهیزات پزشکی ورزشی به صورت کامل در جهت پوشش مسابقات ورزشی، به روسای هیات ها تحویل داده شد و در پی بازنشستگی معصومه اسلامی به پاس زحمات چندین ساله وی در هیات پزشکی ورزشی شهرستان گرمسار تشکر و قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.