چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویر احمد:

اولویت کاری در سال جدید برگزاری کلاس های آموزشی برای جامعه ورزش است

مجمع یاسوج

جلسه پایان سال هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر غلامپور رئیس هیات،آذر پیوند دبیر هیات،دکتراکبری عضو هیئت رئیسه و مسئول کمیته روانشناسی،دکتر پناهنده مسئول کمیته تغذیه،بهرامی مسئول کمیته پزشکی مسابقات و پژمان مسئول کمیته روابط عمومی و بازرسی هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری هیات پز شکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست ابتدا دکتر غلامپور گزارشی اجمالی از فعالیتهای هیعت ارائه داد و اظهار داشت:هیات پزشکی ورزشی استان الحق و الاتصاف از هیچ کوششی در جهت حمایت از جامعه ورزش استان دریغ نکرد و در تمام رویدادهای ورزشی استان شرکت داشت و نگذاشتیم ورزش استان تنها بماند.

وی در ادامه عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰علی رغم وجود بیماری خطرناک کرونا توانستیم آمار بیمه شده ورزشی را از چهارده هزارنفر به بیست و دو هزار نفر برسانیم که مایه مباهات جامعه ورزش است.

وی در ادامه گفت: در سال جدید بنا داریم کلاسهای آموزشی را در اولویت کاری خودمان قرار دهیم تا ورزشکاران و باشگاهداران از لحاظ علم ورزشی پیشرفت گنند.

دکتر غلامپور تصریح کرد:ساختمان هیات پزشکی استان را در جایی دیگر که فضای بیشتری داشته باشد انتقال دهیم تا دسترسی به خدمات پزشکی برای جامعه بزرگ ورزش آسان شود.

وی در ادامه از ۶۰۰ ساعت پوشش پزشکی مسابقات ورزشی در سال جاری گفت و ادامه داد:تمام باشگاههای ورزشی استان را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و امور باشگاهها رصد کردیم و تذکرات و راهنمایی های لازم انجام گرفت.

دکتر غلامپور اظهار داشت: افتخار می کنم به هیات پزشکی ورزشی استان که  با تلاش و حمایت و خدمت رسانی به جامعه ورزش استان  دوران کرونایی را  سپری کردیم و الحمد الله صدمات جانی نداشتیم و این نشان از رعایت کردن ورزشکاران و تلاش و پای کار بودن کادر زحمتکش هیات پزشکی استان بوده است که جادارد از تمامی عزیزان و خادمین ورزش استان بخصوص کادر سلامت تشکر و قدر انی کنم.

   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.