دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خبر داد

راه اندازی سایت سلامت در خوزستان

راه اندازی سایت سلامت

رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان از راه اندازی سایت سلامت در روز دوشنبه 23 اسفندماه به مناسبت روز جوان در اداره کل ورزش استان، خبر داد

به گزارش دفتر استان خوزستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر منصور روزدار در گفت و گو با ایسنا گفت:، با اشاره به برگزاری سایت سلامت در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت روز جوان، اظهارکرد: جوانان سرمایه های اصلی مملکت و ورزش کشور هستند و تامین سلامت آن ها مهمترین دغدغه مسئولان کشور است. بدیهی است که این سرمایه ها در آینده مسئولان و سکان داران اصلی کشور هستند.

وی بیان کرد: ما نیز به مناسبت روز جوان و اهمیت این روز، اقدام به برگزاری یک سایت سلامت در اداره کل ورزش استان در اهواز داشتیم تا با انجام تست های سلامت سنجی از جمله فشار خون، تعیین شاخص توده بدنی و تعیین قند خون، فرهنگ سلامت زیستن را آموزش دهیم.

رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان ادامه داد: در این زمینه، پرسنل هیات در سایت سلامت حضور دارند و از مراجعه کنندگان تست های لازم را می گیرند. تمرکز ما در این بخش از سلامت سنجی روی جوانان است تا اگر دچار بیماری زمینه ای مثل افزایش وزن، چاقی، فشار خون و دیابت هستند، بتوانیم این موارد را تشخیص دهیم و شرایط درمان را برای این عزیزان تامین کنیم.

وی گفت: بسیاری از موارد اشاره شده، زمینه ساز بیماری های عمده در بدن یک فرد هستند و همان طور که می دانید چاقی و افزایش وزن ام الامراض محسوب می شوند و زمینه ساز بیماری های دیگر بوده و قطعا باعث می شود که سیستم ایمنی دچار ضعف شود و بیماری در فرد آسیب های شدیدتری را ایجاد کند.

روزدار در پایان عنوان کرد: سعی خواهیم کرد، چنین سایت هایی را بیشتر برگزار کنیم و به جوانان آموزش های لازم داده شود تا به سلامت خود بیشتر توجه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.