سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

ارائه عملکرد هیات پزشکی ورزشی کرمان به مدیرکل ورزش و جوانان استان

دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

در دیدار رئیس هیأت پزشکی ورزشی با مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، برنامه ها و تقویم اجرائی سال جاری این هیأت تشریح شد.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در دیدار نوروزی اعضای هیأت پزشکی ورزشی استان با مدیر کل ورزش و جوانان استان، دکتر حسین جمالیزاده ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته این هیأت، برنامه های سال جاری را نیز تشریح کرد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان با اشاره به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: این هیأت تمامی تلاش خود را جهت ایجاد بستر مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط باشگاه ها و اماکن ورزشی و همچنین در زمان برگزاری مسابقات انجام داده است.

دکتر حسین جمالیزاده با بیان این که در سال ۹۹ با کاهش چشم گیر آمار ورزشکاران سازمان یافته مواجه بودیم، افزود: با توجه به واکسینه شدن حداکثری جامعه و کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و فعالیت مجدد باشگاه ها، آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته با رشد ۹۵درصدی به ۸۱ هزار و ۴۲۳ نفر افزایش یافت.

در ادامه رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان طرح ها و برنامه های سال جاری این هیأت در جهت افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته، نحوه ارائه خدمات به ورزشکاران و همچنین همکاری این هیأت در جهت رتبه بندی و بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی را تشریح کرد.

در این نشست میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد هیأت پزشکی به خصوص در شرایط کرونا، آمادگی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان را جهت اجرائی شدن این طرح ها اعلام کرد.

همچنین مقرر شد در نشست مشترکی با امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان، شرایط بازرسی و رتبه بندی باشگاه ها بررسی و اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.