چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

هیچ باشگاه و رشته ورزشی در اصفهان محدودیتی برای فعالیت ندارد

باشگاه ورزشی

اصفهان - ایرنا - دبیر هیات پزشکی ورزشی اصفهان گفت: هیچ باشگاه و یا رشته ورزشی در این استان از حیث محدودیت های کرونایی، ممنوعیتی برای فعالیت ندارند.

مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با کاهش شیوع ویروس کرونا و با اعلام ستاد ملی کرونا باشگاه‌های مختلف ورزشی در این استان به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از ابتلا به بیماری می‌توانند فعالیت کنند.
وی ادامه داد: تهویه مناسب در باشگاه سرپوشیده، استفاده از ماسک، ضد عفونی وسایل و تجهیزات، نظافت رختکن و سرویس بهداشتی و حمام اماکن ورزشی از جمله ضروریات و شیوه نامه هاییست که همچنان بر آن تاکید می‌شود.
دبیر هیات پزشکی ورزشی اصفهان تصریح کرد: اکنون یک گروه ۹۰ نفره بازدید و نظارت بر باشگاه ها و اماکن ورزشی در استان را بر عهده دارند و رعایت اصول بهداشتی را کنترل و ارزیابی می‌کنند.
محمدی افزود: اعضای نظارت و بازرسی بر اساس موقعیت های جغرافیی دسته بندی می شوند و هر یک شهرستان‌های مختلف استان را پوشش می‌دهند.
نادیده گرفتن آیین نامه های بهداشتی و حفظ سلامت در گام نخست اخطار کتبی را در پی دارد و پس از آن و با گذشت یک مهلت ۱۰ روزه در صورت اصلاح نکردن نقیصه‌ها، اعلام به اداره کل ورزش و جوانان برای پلمب باشگاه را به دنبال خواهد داشت.
حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در استان اصفهان فعالیت دارند. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.