چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

دکتر نوروزی:

از جمله اولویت های ما توسعه مناسبات بین المللی ایران نادو است

نصیرزاده

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) تاکید کرد: توسعه همه جانبه فعالیت های ضد دوپینگ از جمله در مناسبات بین المللی را به عنوان یک ضرورت دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر عبدالمهدی نصیر زاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و فرشید سلطانی رئیس فدراسیون ‌پاورلیفتینگ آسیا ظهر امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر نوروزی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار دکتر نوروزی ضمن برشمردن ابعاد مختلف فعالیت های تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی و ایران نادو، تصریح کرد: رویکرد ما بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت ارتقای کیفی و کمی خدمات به جامعه ورزش کشور است و بدیهی است در این راستا ضمن تعامل با فدراسیون های ورزشی ملی، تعامل در چارچوب شرح وظایف و مقررات با فدراسیون های بین المللی بویژه در زمینه مبارزه با دوپینگ را پیگیری می نماییم.

دکتر نوروزی آموزش را گام نخست مبارزه با دوپینگ عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ همواره با بهره گیری از ظرفیت های مختلف، در جهت ارائه خدمات آموزشی ضد دوپینگ گام بر می دارد و این رویکرد در سال جدید نیز با قدرت دو چندان پیگیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین همکاری با فدراسیون های ورزشی مختلف از جمله فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در زمینه های کاری مشترک را فرصتی برای توسعه خدمات پزشکی ورزشی برای ورزشکاران این فدراسیون عنوان نمود.

در این دیدار دکتر نصیر زاده و فرشید سلطانی نیز ضمن ارائه نقطه نظرات خود در خصوص همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی و ایران نادو، ابراز امیدواری کردند در سال جدید فعالیت ها و برنامه های مشترکی با این فدراسیون اجرا نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.