جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

ارائه گزارش عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان

هرمزگان

گسترش همکاری های بین هیات پزشکی ورزشی استان و اداره کل ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان با مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار کرد.

در این نشست، سیروس شیرین خیر دبیر هیات پزشکی ورزشی، فهیمه جهانگیری مسئول کمیته خدمات درمانی، مرجانه پریزاده مسئول کمیته آموزش و ریحانه مرادی مسئول کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان نیز حضور داشتند.

دکتر فتح الهی با اشاره به این که هیات پزشکی ورزشی می تواند در کلیه زمینه های آموزشی، سازمان دهی ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، پوشش پزشکی رویدادهای ورزشی استان و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی نقش پررنگی را در کنار سایر هیات های ورزشی داشته باشد، گفت : هدف ما تعامل با اداره کل ورزش و جوانان و در کنار آن هیات های ورزشی فعال استان است که در این امر تمام تلاش خود را می کنیم و امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم به دور از هرگونه ویروس کرونا برنامه های آموزشی، بازرسی و سایر فعالیت های خود را اجرا کنیم.

در ادامه شیرین خیر دبیر هیات به تشریح عملکرد سال گذشته هیات پزشکی ورزشی استان پرداخت. خادمی نیز ضمن تاکید بر تعامل دو سویه بین هیات و اداره کل ورزش و جوانان گفت: اداره کل ورزش و جوانان  به عنوان حامی هیات های ورزشی از فعالیت های مثبت در زمینه ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران استان استقبال می کند. خادمی همچنین آموزش را رکن اصلی هیات های ورزشی عنوان کرد و گفت امید است در سال پیش رو بتوانیم در امر برگزاری دوره های تخصصی بخصوص در حوزه پزشکی ورزشی تعامل بیشتری داشته باشیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.