دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

/بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون پزشکی ورزشی-(۱)/

دکتر نوروزی: تمام تلاش خود را برای اعزام کاروان های پاک و سالم به رویدادی بزرگ امسال به کار می گیریم

دکتر نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی مثل گذشته تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که کاروان های پاک و سالمی را به رویدادهای بزرگ پیش روی ورزش کشور در سال جاری اعزام کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مسئولان کمیته ملی المپیک و در راس آنها دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس این کمیته در شرایطی ساعتی پیش از فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کردند که دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این دیدار، افزود: المپیک ناشنوایان، بازی های کشورهای اسلامی،   بازی های آسیایی و بازی های پارا آسیایی از جمله رویدادهای بزرگ پیش روی ورزش کشور در سال جاری است که فدراسیون پزشکی ورزشی تمام توان خود را به کار گرفته است که به نحو احسن در این رابطه ایفای نقش نماید. خوشبختانه عملکرد فدراسیون در سال های اخیر بویژه در رویدادهای بزرگی همچون بازی های المپیک و بازی های آسیایی نشان داده که از نقطه نظر دوپینگ، حتی یک مورد مثبت در کاروان های ورزش کشورمان نبوده است.

وی در این رابطه ادامه داد: این مهم و توفیق حاصل تلاش همکارانم در فدراسیون پزشکی ورزشی، ایران نادو، روسای فدراسیون های ورزشی و کادرفنی و مربیان عزیز تیم های ملی بوده است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این دیدار همچنین با اشاره به تلاش های کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: انصاف در دوره مدیریت دکتر صالحی امیری شاهد شکوفایی شکل جدید از همکاری و مساعدت در ورزش کشور هستیم که با مدیریت اخلاق مدار و به دور از نگاه و خط و ربط سیاسی همگرایی، اتحاد و دوستی در ورزش کشور شکل گرفته است و این مهم را نه تنها اینجانب که مدیران ورزش کشور به خوبی به آن اذعان دارند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.