دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

/بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون پزشکی ورزشی-(۲)/

دکتر اردیبهشت: تمام ورزشکاران اعزامی به هانگژو پایش سلامت می شوند

اشکان اردیبهشت

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به برنامه ریزی مدون این فدراسیون برای ارائه خدمت به ورزشکاران اعزامی ایران به رویدادهای بزرگ پیش رو تصریح کرد: این فدراسیون همچون بازی های المپیک، تمام ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی و پاراآسیایی را پایش سلامت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مسئولان کمیته ملی المپیک و در راس آنها دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس این کمیته در شرایطی امروز(دوشنبه) از فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کردند که پس از سخنان دکتر نوروزی رئیس فدراسیون، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون نیز به ارائه گزارش عملکرد فدراسیون پرداخت و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی همچنان که در بازی های المپیک و پارالمپیک با همه توان در جهت ارائه بهترین خدمات به ورزشکاران اعزامی تلاش کرد، برای چهار رویداد بزرگ پیش روی ورزش کشور نیز در حال انجام وظیفه است.

وی افزود: در این راستا امروز تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان خاتمه یافت و این مهم برای ورزشکاران اعزامی به بازی های پارآسیایی نیز رو به پایان است و هر زمان که کمیته ملی المپیک فهرست ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی و همچنان بازی های کشورهای اسلامی را در اختیار ما بگذارد، بلافاصله اقدام لازم برای این عزیزان نیز انجام خواهد شد.

وی در خصوص بازی های المپیک ناشنوایان که نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در کنار تشکیل پرونده سلامت و ارائه خدمات آنتی دوپینگ، تجهیزات پزشکی و مکمل های لازم نیز تهیه و در اختیار فدراسیون ناشنوایان قرار گرفت.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: همانه گونه که برای بازی های المپیک موضوع پایش سلامت ورزشکاران را عملیاتی کردیم برای بازی های آسیایی و پارآسیایی نیز این مهم در دستور کار قرار دارد و در کنار این اقدام ارائه مشاوره های لازم، فعالیت های آموزشی و برگزاری وبیناری های آموزشی برای دانش افزایی کادر فنی و ورزشکاران نیز در دستور کار قرار دارد.

دکتر اردیبهشت یادآور شد: به رغم شرایط جدید پاندمی کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی همچنان که در بازی های المپیک نشان داد برای رویدادهای پیش روی نیز همه تلاش خود را برای مقابله با کووید انجام خواهد داد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد...

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.