دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

/بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون پزشکی ورزشی-(۳)/

دکتر سجادی: فدراسیون پزشکی ورزشی عملکرد دقیق و استانداردی به نمایش گذاشت

نصرالله سجادی

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های ۲۰۲۱ المپیک توکیو عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در راه آماده سازی اعزام به این رویداد بزرگ و همچنین بازی های آسیایی جاکارتا را ستود و ابراز امیدواری کرد که این مهم در رویدادهای مهم پیش رو نیز محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید نصرالله سجادی که به همراه دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کردند، اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی همکاری بسیار خوبی با مجموعه ورزش کشور بویژه در رویدادهای بزرگ و بین المللی دارد و از جمله در زمینه پایش سلامت ورزشکاران عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در بازی های آسیایی جاکاراتا و المپیک توکیو خاطرنشان کرد: در این دو رویداد شاهد بودیم که ورزش کشورمان حتی یک مورد نمونه مثبت دوپینگ نداشت. فدراسیون پزشکی ورزشی با ارائه آموزش های لازم و نمونه گیری های دوره ای عملکرد بسیار خوبی داشت و ورزش کشور سربلند بود چرا که مبارزه با دوپینگ بسیار مورد تاکید کمیته بین المللی المپیک نیز قرار دارد.

دکتر سجادی با اشاره به استقرار کادر پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی در رویدادهای بین المللی عملکرد این کادر را تحسین برانگیز توصیف کرد و ادامه داد: برای بازی های المپیک توکیو با توجه به پاندمی کرونا و تعویق یک ساله این بازی ها، دیدیم که فدراسیون پزشکی ورزشی در مقوله واکسیناسیون ورزشکاران و به طور کلی مبارزه با کووید چه عملکرد سطح بالایی را از خود نشان داد و در جریان بازی ها نیز آزمایش پی سی آر تمام ورزشکارانمان منفی شد و این نشان دهنده عملکرد دقیق و استاندارد فدراسیون پزشکی ورزشی در راه اعزام به این بازی ها بود.

وی ابراز امیدواری کرد این روند در بازی های بزرگ بین المللی سال جاری نیز ادامه یابد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.