دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

/بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون پزشکی ورزشی-(۴)/

پیمان فخری: فدراسیون پزشکی ورزشی انتظارات را برآورده کرده است

پیمان فخری

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو تاکید که فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس این فدراسیون در سال های اخیر به خوبی انتظارات ورزش کشور را برآورده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، پیمان فخری که به همراه دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز(دو شنبه) از فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کرد، گفت: در دو، سه سال اخیر یکی از فدراسیون هایی که بیشترین بار بر روی دوش آن بوده، فدراسیون پزشکی ورزشی است که به خوبی انتظارات را برآورده کرده است.

وی افزود: برای بازی های المپیک کار بسیار سخت و سنگینی در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی آنتی کرونا برعهده فدراسیون پزرشکی ورزشی بود و خوشبختانه این مهم را به خوبی به سرانجام رساند و جا دارد بابت تمام این زحمات از مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر نوروزی رئیس فدراسیون قدردانی نمایم.

پیمان فخری با اشاره به خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به قهرمانان ادامه داد: شاهد بودیم که در مقوله ارائه خدمات و مراقبت از نخبگان ورزش کشور این فدراسیون چقدر تلاش دقیق و پیگیرانه ای داشت و بارها با تشکیل کمیسیون های تخصصی بهترین تصمیمات را برای ورزشکاران آسیب دیده اتخاذ کرد و امیدواریم این روند و این پیگیری ها همچنان ادامه داشته باشد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گیرد ...

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.