چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به دنبال پشتیبانی گسترده از کاروان اعزامی به المپیک برزیل صورت گرفت؛

قدردانی فدراسیون ورزش های ناشنوایان از دکتر غلامرضا نوروزی

غلامرضا نوروزی

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ورزش های ناشنوایان از دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) به دلیل پشتیبانی گسترده این فدراسیون از کاروان اعزامی به المپیک برزیل قدردانی کرد.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان از ۱۱ اردیبهشت‌ماه در کاسیاس دوسول برزیل آغاز می‌شود و کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، فوتبال و والیبال ساحلی در این بازی‌ها حضور می یابد.

در این راستا فدراسیون پزشکی ورزشی از بدو آغاز تمرینات آماده سازی این تیم ها خدمات تخصصی لازم را به ملی پوشان ارائه داده است و در روزهای گذشته برای ورزشکاران اعزامی پرونده سلامت تشکیل شد.

 به دنبال این موضوع دکتر سید مهیار مرتضوی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: از فدراسیون پزشکی ورزشی و بخصوص ریاست محترم آن دکتر غلامرضا نوروزی به خاطر حمایت خوبی که برای انجام معاینات پزشکی و تکمیل پرونده سلامت ورزشکاران و تامین داروها و مکمل‌ها و همچنین نمونه گیری کنترل دوپینگ  داشت، تقدیر و تشکر می نمایم.

وی ادامه داد: از نظر کرونا نیز مرتب در حال پایش و گرفتن تست پی سی آر از ورزشکاران و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی هستیم تا مشکلی برای اعزام آنها نداشته باشیم، البته قبل از اعزام نیز این تست دوباره تکرار خواهد شد.

 رئیس کمیته پزشکی فدراسیون یادآور شد: هر چند تعداد پزشکان اعزامی به المپیک برزیل بسیار محدود است، اما تلاش خواهیم کرد با همین تعداد محدود نیز بهترین خدمات را در برزیل به ورزشکاران ارائه دهیم تا همان طور که کاروانی پاک و سلامت به برزیل اعزام می‌کنیم، کاروان سالمی را نیز بعد از پایان مسابقات به کشور بازگردانیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.