یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

دکتر بارانی رئیس هیات پزشکی ورزشی اصفهان شد

مجمع انتخاباتی اصفهان

مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد و طی آن دکتر غلامرضا بارانی پس از انجام سه دور رای گیری و بر اساس قرعه کشی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان،
مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان امروز (یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه ) با حضور غلامرضا نوروزی- رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، سیدمحمدطباطبایی-  مدیرکل ورزش و جوانان،ناصر اشکانی- مدیر امور استان های فدراسیون، نرگس قدوسی- سرپرست معاونت توسعه بانوان اداره کل ورزش و جوانان، حمیدرضا جمالی معاون امور توسعه و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، اعضا مجمع و اصحاب رسانه در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
غلامرضا بارانی، علی رفیعی، کریم سهرابی، محمد سالکی و سید مصطفی میرقادری پنج کاندیدایی بودند که برای کسب ریاست هیات پزشکی ثبت نام کرده بودند که غیبت رفیعی در مجمع به منزله انصراف وی تلقی شد.
پس از فرایند رای گیری از مجموع ۲۰ رای ماخوذه رقابت غلامرضا بارانی با ۸ رای و کریم سهرابی با ۷ رای برای نشستن بر صندلی ریاست هیات به دور دوم  کشیده شد، مصطفی میرقادری نیز ۴ رای و محمد سالکی نیز یک رای به خود اختصاص دادند.
در پایان فرایند رای گیری مرحله دوم و در رقابت بین بارانی و سهرابی ، هر دو با کسب ۱۰ رای کار را به دور سوم کشاندند. در راند سوم نیز نتیجه دور دوم تکرار شد و هر کدام ۱۰ رای را به خود اختصاص دادند که بر اساس آیین نامه مجامع انتخاباتی، در صورتی که پس از سه مرحله انتخابات رئیس هیات انتخاب نشود و آرا مساوی باشد با انجام قرعه کشی رئیس مشخص خواهد شد که پس از انجام قرعه کشی غلامرضا بارانی برای مدت چهار سال به ریاست هیات پزشکی ورزشی رسید.
همچنین بر اساس رای اعضا مجمع زینب کریمی به عنوان نائب رئیس،میلاد شریف منش به عنوان خزانه دار، زینب ملکی به عنوان خبره ورزشی، محمد سالکی و نینا حاذق هیات رئیسه آقا و خانم انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.