سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از فدراسیون پزشکی ورزشی بازدید کرد

مدیر کل استان خراسان شمالی

حمید امیری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی، با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی رئیس و دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی به منظور ایجاد هماهنگی و هم اندیشی در جهت توسعه بیش از پیش پزشکی ورزشی در این استان صورت گرفت. دکتر نوروزی در این خصوص اظهار کرد: توسعه پزشکی ورزشی در سراسر کشور بویژه در استان های کمتر توسعه یافته از جمله اولویت های فدراسیون پزشکی ورزشی است و در این راستا با برگزاری نشست های هم اندیشی و کارشناسی بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهیم کرد.

همچنین دکتر اردیبهشت از برنامه ریزی برای توسعه متوازن پزشکی ورزشی در نقاط مختلف کشور با توجه به ظرفیت های هر استان خبر داد و گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی امروز به لطف بازوان توانمند خود در استان ها همواره تلاش می کند بهترین خدمات را در زمینه های تخصصی به جامعه ورزش ارائه دهد و خوشبختانه عملکرد هیات های استانی به خوبی بیانگر تلاش خانواده پزشکی ورزشی برای خدمتگزاری شایسته است.

در این دیدارها مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی آمادگی این اداره کل را برای هماهنگی در جهت توسعه پزشکی ورزشی اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.