چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی قدس

قدس

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
“نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب"

روز قدس روز فریاد آزادیخواهان جهان و روز رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.
در روز قدس به عنوان روز جهان اسلام، و میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی همراه با مردم بابصیرت، مانند همیشه با نگاه هوشمندانه، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی بار دیگر در این مناسبت  شکوهمند شرکت می کنند و  وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش امت اسلام به نمایش می گذارند.
تردیدی نیست که روز جهانی قدس هر ساله موجب تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و آزادی خواهان جهان شده است تا آرمان‌های آزادی خواهانه، استقلال طلبانه و آزادی بخش را دنبال و با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با اعتقاد راسخ مقابله کنند.
در این بین جامعه ورزش ایران اسلامی هم در عرصه بین المللی همواره ثابت کرده در دفاع از آرمان های امام راحل و اندیشه های مقام معظم رهبری در دفاع از مطلومیت مردم فلسطین پیشرو و پیشگام است و همچنان در پایبندی به ارزش ها و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.