پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

بیانیه جامعه ورزش و جوانان فارس به مناسبت روز جهانی قدس

قدس

جامعه ورزش و جوانان فارس و بسیج ورزشکاران استان با انتشار بیانیه ای ورزشکاران و جوانان استان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  در متن این بیانیه آمده است :

" بسمه تعالی"

قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال ۱۹۴۸ آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد. این توطئه از همان اولین سالهای اجرا، با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان های آزاده و بیدار دل جهان مواجه شد و به شکل مبارزات پیگیر و سیاسی ـ نظامی، چهره خود را نشان داد. ملت مسلمان ایران نیز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسأله آزاد سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

پس بدین ترتیب به امید حضور همه‌ی هموطنان و هم استانی های عزیز بالخصوص قشر ورزشکار جامعه در روز جمعه اخرین روز ماه مبارک رمضان برای اثبات قدرت و همدلی مسلمان جهان

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.

روز قدس یک روز اسلامی است، و یک بسیج عمومی اسلامی، و من امیدوارم که این امر مقدمه باشد از برای یک «حزب مستضعفین» در تمام دنیا.

اداره ورزش و جوانان استان فارس

سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس

راهپیمایی روز جهانی قدس و اجتماع بزرگ جامعه ورزش و جوانان فارس ۹ اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح و از محل میدان امام حسین علیه السلام شیراز مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.