سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران:

نباید حتی یک ورزشکار از خدمات رسانی پزشکی ورزشی ناراضی باشد

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

نخستین جلسه سال جاری شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون و با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر و روسای کمیته های تخصصی این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات تمام همکاران ستادی و استانی این فدراسیون که در سال 1400 با همه وجود در جهت جلب رضایت جامعه ورزش گام برداشتند، تصریح کرد:همگی به خوبی می دانیم همه هدف ما جلب رضایت ورزشکاران عزیز است  و بدیهی است در این راستا با وجود همه تلاش های صورت گرفته ، باید تلاش دوچندانی نمود که ایرادات کار به حداقل ممکن کاهش یابد. بویژه در اسرع وقت هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده به آنها پرداخت شود و حتی یک ورزشکار از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی ناراضی نباشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این رابطه اضافه کرد: تمام کمیته های تخصصی باید عنایت داشته باشند ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات هماهنگی درون سازمانی را به منظور ارتقای عملکرد و جلب رضایت جامعه هدف، تمام و کمال رعایت نمایند و سیر پیشرفت و موفقیت های پزشکی ورزشی با قدرت ادامه یابد.

دکتر نوروزی ارزیابی عملکرد هیات های استانی را مورد تاکید مجدد قرار داد و افزود: در این رابطه همچون سال گذشته باید بازدید های لازم از هیات های استانی صورت گیرد تا هم نیاز های همکاران استانی به دقت شناسایی شود و هم با وحدت رویه نسبت به ارائه خدمات گام برداشت.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی حرکت این فدراسیون را بر مدار قانونمندی توصیف کرد و ادامه داد: برگزاری مجامع عمومی و انتخاباتی هیات های استانی از جمله جلوه های قانونمندی است که در سال جاری نیز پیگیر خواهد شد.

دکتر نوروزی همچنین رهنمودهایی را در خصوص عملکرد دیگر کمیته های تخصصی از جمله درمان، آموزش، پوشش پزشکی مسابقات و روابط عمومی بیان داشت.

ادامه دارد...

گزارش تصویری

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.