سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

دکتر اردیبهشت در جلسه شورای مدیران:

عملکرد و تقویم عملیاتی کمیته های تخصصی در نشست های کارشناسی بررسی می شود

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست شورای مدیران این فدراسیون تصریح کرد: تقویم عملیاتی کمیته های تخصصی پس از برگزاری نشست های کارشناسی و بررسی عملکرد سال گذشته این کمیته ها، نهایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت در این نشست که صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد با اشاره به اهمیت برنامه محوری و آسیب شناسی فعالیت های انجام شده، تصریح کرد: طبیعی است که برای پیشبرد اهداف عالیه پزشکی ورزشی تمام فعالیت ها باید در چارچوب یک برنامه ریزی مشخص و دقیق انجام شود در این راستا تقویم عملیاتی کمیته های تخصصی پس از دریافت پیشنهادات کارشناسی و آسیب شناسی فعالیت های صورت گرفته، نهایی خواهد شد.

دکتر اردیبهشت با تاکید بر استفاده از ظرفیت های انسانی هیات های استانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هیات های استانی بازوان اجرایی فدراسیون محسوب می شوند و بار فعالیت های اجرایی بیشتر بر دوش این عزیزان است ضروری است که در شورای مرکزی کمیته های تخصصی فدراسیون عضویت داشته و از توانمندی های این عزیزان به نحو احسن در تصمیم سازی و فعالیت های هدفمند بهره برداری شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه نکاتی را در خصوص فعالیت های کمیته درمان، اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی از جانب کمیته روابط عمومی، برنامه های کمیته آموزش و دیگر کمیته ها بیان کرد.

در این جلسه روسای کمیته های تخصصی به بیان عملکرد سال 1401 این کمیته ها پرداختند.

گزارش تصویری

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.