سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

برگزاری وبینار کمیته نظارت با حضور بیش از ۴۲۰ ناظر

دکتر نوروزی: هدف بازرسی ها چیزی جز ارتقای سطح سلامت اماکن ورزشی نیست

دکتر نوروزی وبینار

وبینار کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، حمیده ولی نیا رئیس کمیته نظارت و بیش از ۴۲۰ نفر از ناظران این کمیته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این وبینار که با هدف بازآموزی شیوه بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی و همچنین ارائه چک لیست جدید بازرسی ها انجام شد، دکتر نوروزی طی سخنانی ضمن قدردانی از همکاران ستادی و استانی کمیته نظارت، اهمیت بازرسی دقیق و قانونی از اماکن ورزشی را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله سلامت و همچنین دغدغه ها بحق خانواده های عزیز ورزشکاران، ناظران کمیته نظارت در سراسر کشور باید با دقت و حساسیت دو چندان سرفصل های بازرسی ها را مد نظر داشته باشند چرا که هدف نهایی این بازرسی ها چیزی جز ارتقای سطح سلامت اماکن ورزشی نیست.

وی تصریح کرد: تمام ارکان و همکاران فدراسیون پزشکی ورزشی خدمتگزاران جامعه ورزش هستند و در این راستا باید با شناساندن خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی زمینه بهره مندی ورزشکاران از این خدمات را در صورت نیاز این عزیزان، فراهم آوردند.

در این وبینار ۵ ساعته حمیده ولی نیا رئیس کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی به تشریح ابعاد مختلف بازرسی از اماکن ورزشی پرداخت و به پرسش های حاضران در وبینار پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.