یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

با حضور روسای فدراسیون پزشکی ورزشی و کشتی برگزار شد؛

مشارکت کادرفنی و ملی پوشان کشتی در پویش نذر خون

کشتی
فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه اقدامات فرهنگی خود در راستای فرهنگ سازی سلامت و کمک به ارتقاء سطح بانک خونی کشور، اقدام به راه اندازی پویش نذر خون در جامعه کشتی کشور نمود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این راستا ظهر امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، طی مراسمی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی  در محل استقرار تیم انتقال خون استان تهران در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی  با اهدای خون، ورزشکاران و مردم را به این امر خداپسندانه دعوت کردند.
حمید سوریان و محمد بنا، پژمان درستکار، حسن یزدانی، امیرحسین زارع و برادران گرایی از جمله مربیان و ستارگان کشتی کشور بودند که با حضور در این مراسم نسبت به نهادینه سازی فرهنگ اهدای خون اقدام کردند.
دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت همراهی و همدلی عموم مردم با بیماران نیازمند به خون تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی از سال گذشته به جد وارد  این مبحث شد و با همکاری سازمان انتقال خون در مناسبت‌های مختلف نسبت به راه اندازی پویش نذر خون اقدام کرد. خوشحالیم که این بار خانواده کشتی کشور در این راستا آستین همت بالا زدند و طی یک اقدام ارزشمند به یاری بیماران نیازمند به خون آمدند.
همچنین دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، با تمجید از اقدامات مختلف فدراسیون پزشکی ورزشی در زمینه های مختلف از جمله راه اندازی پویش نذر خون تصریح کرد: اقداماتی از این دست در راستای کسب رضایت خداوند متعال انجام می شود و امیدواریم با همت تمام ورزشکاران و مردم، ذخایر خونی کشور ارتقا یافته و در هیچ جای کشور عزیزمان شاهد کاهش ذخایر خونی نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.