چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

دکتر نوروزی در جلسه شورای مرکزی خدمات درمانی تاکید کرد؛

تسریع در پرداخت هزینه های درمان ورزشکاران/ تلاش برای ثبت حدنصاب جدید در ساماندهی ورزشکاران

غلامرضا نوروزی

جلسه شورای مرکزی کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون و با حضور شماری از مدیران و ستادی و استانی این مجموعه صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این جلسه ضمن تمجید و قدردانی از خدمات تمام دست اندرکاران کمیته خدمات درمانی در سراسر کشور، یادآور شد: خوشبختانه با فروکش کردن پاندمی کرونا، رونق کسب و کارهای مختلف و از سرگیری فعالیت های ورزشی در سال گذشته، شاهد بودیم که با پیگیری همکاران این بخش و دیگر همکاران ستادی و استانی ساماندهی ورزشکاران و عضویت آنها در کمیته خدمات درمانی همچون پیش از دوران کرونا شتاب گرفت و توفیق قابل ملاحظه ای در این رابطه به دست آمد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: همه تلاش ما این است که با بهره گیری از بهترین امکانات در جهت رفاه حال ورزشکاران، قدم های اساسی برداریم و همان طور که در سالیان گذشته با فراهم سازی زیر ساخت عضویت آنلاین ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی، دستاوردهای بسیار خوبی عاید ورزش کشور و فدراسیون پزشکی ورزشی شد. امروز نیز در همان راستا باید با تنوع و تسریع بخشی به خدمات، رضایت حداکثری ورزشکاران را جلب نماییم.

دکتر نوروزی با اشاره به ساماندهی بیش از۳ میلیون ۶۰۰ هزار ورزشکار در سال ۱۳۹۸، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف کمیته خدمات درمانی در سال جاری باید عبور از این حد نصاب باشد و از طرفی زمان پرداخت هزینه های درمان ورزشکاران به حداقل ممکن کاهش یابد.

در این جلسه که دکتر علیرضا هادی رئیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی، دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمان، دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران، دکتر منصور روزدار رئیس هیات پزشکی ورزشی خوزستان، سیران یونسی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان تهران، دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس کمیته خدمات درمانی، سعید غلامی خزانه دار و مدیر امور مالی، حضور داشتند عملکرد و برنامه های آتی کمیته خدمات درمانی و اهداف پیش رو به شور گذاشته شد و تصمیمات مقتضی در این رابطه اتخاذ گردید.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.