یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان سرخه معرفی شد

جلسه

مراسم معارفه مصطفی ضمیری به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی سرخه با حضور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان در محل هیات برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که مهدی ادهم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه  حضور داشت، ضمن ابراز خرسندی از انتخاب ضمیری بعنوان رئیس  این هیات گفت:  امید است با تعامل و پشتکار و تلاش اداره ورزش و هیات پزشکی ورزشی سرخه بتوانیم در کنارهم مسیر موفقی را در جهت اهداف طراحی شده جامعه ورزش سرخه  دست یابیم.

در ادامه دکتر حیدریان ضمن اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش فعالیت های ورزشی، تاکید کرد، با برنامه ریزی و هماهنگی در انجام امور محوله در چهارچوب سیاست های دولت و فدراسیون پزشکی ورزشی وبا تلاش ضمیری ان شاءالله شاهد موفقیت و پیشرفت این هیات   در مراحل بالاتر  خواهیم بود.

در پایان ضمیری ضمن تشکر از حسن انتخاب وی به سمت ریاست، عنوان کرد:مسلما با داشتن چنین مجموعه منسجم و حفظ  تعامل در راستای رسیدن به یک هدف که همان حفظ سلامت و حمایت ورزشکاران و قهرمانان هست به این مهم دست خواهیم یافت،

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.