چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

تصویب برنامه های راهبردی در جلسه هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی؛

دکتر نوروزی: جهش در تمام ابعاد، سرلوحه کار کمیته های تخصصی است

غلامرضا نوروزی

دومین نشست سال جاری هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در ابتدای این جلسه با گرامیداشت یاد و نام امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر به ارائه گزارش مجملی از عملکرد سال ۱۴۰۰ کمیته های تخصصی فدراسیون پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه به دنبال فروکش کردن پاندمی کرونا و واکسیناسیون عمومی که به همت دولتمردان و خادمان سلامت انجام شد، صنوف و مشاغل مختلف به تدریج به زندگی عادی برگشتند و فعالیت های ورزشی نیز رونق گرفت. در این راستا فدراسیون پزشکی ورزشی که در طول پیک های مختلف پاندمی کرونا و همچنین واکسیناسیون قهرمانان به ایفای نقش بارزی پرداخته بود، ارائه خدمات مشخص و قانونی خود را به جامعه ورزش کشور به شکل سابق از سر گرفت و در زمینه های مختلف رشد قابل قبولی نسبت به سال ۱۳۹۹ به ثبت رساند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به ساماندهی قریب به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار  ورزشکار در سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: نقطه هدف کمیته خدمات درمانی در سال جاری تکرار رکورد ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته سال ۱۳۹۸ و بلکه فراتر از آن است.

دکتر نوروزی به توفیقات حاصله در زمینه نظارت بر سلامت باشگاه ها، درمان قهرمانان، آموزش، پوشش پزشکی مسابقات و دیگر ابعاد فعالیت های این فدراسیون پرداخت و گفت: بی شک هیچ کدام از ارکان فدراسیون به وضع موجود بسنده نخواهند کرد و تمام سعی و تلاش ما این است که در سال جاری این مجموعه جهش ملموسی داشته باشد.

همچنین دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گزارشی از اقدامات انجام شده این فدراسیون بویژه در زمینه تجهیز اردوهای ملی شماری از فدراسیون های ورزشی ارائه کرد و از برنامه ریزی فدراسیون برای ادامه این روند در سال جاری خبر داد.

در این جلسه که دکتر سید محمد پاک مهر نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و عضو هیات رئیسه فدراسیون به صورت وبینار، دکتر محمد رازی و دکتر رشید حیدری اعضای هیات رئیسه، دکتر سعید کاظمی و دکتر لاله حاکمی نواب رئیس فدراسیون، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته آموزش،  سعید غلامی خزانه دار و مدیر مالی و  حمید هرمزی بازرس فدراسیون حضور داشتند، برنامه های راهبردی فدراسیون در ابعاد مختلف از جمله ایجاد کلینیک پزشکی ورزشی به شور گذاشته شد و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ گردید.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.