پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

قدردانی دکتر گل فشان از دختران داوطلب هلال احمر

هلال احمر

نشست صمیمی دختران نخبه، ورزشکار و دانشجویان دانشگاه تهران در سالروز میلاد سراسر نور حضرت معصومه (س) و به مناسبت صد سالگی جمعیت هلال احمر، با حضور دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، دکتر محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر، اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه نظارتی وزارت ورزش، سمیه رفیعی نماینده مجلس و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر و بیش از یکصد نفر از اعضای دختر سازمان جوانان هلال احمر، امروز 11 خرداد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در این نشست صمیمی ابتدا رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از دختران عضو داوطلب هلال احمر که در پاندمی کرونا در طرح های ناظران سلامت و ارائه خدمات بهداشتی به هموطنان سهم بزرگی داشتند، افرود: در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اعضای داوطلب فداکارانه و شجاعانه در صحنه های بشردوستانه خدمت رسانی می کنند.

دکتر گل فشان گفت: الگوی تمامی اعضای دختر سازمان جوانان هلال احمر فرزند رسول اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) است که به همین مناسبت امروز ما افتخار داریم در خدمت اعضای داوطلب هلال احمر باشیم.

وی با اشاره به فعالیت تیم سحر در حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، خاطر نشان کرد؛ اعضای تیم سحر در همدردی و دلجویی از خانواده های قربانیان و آسیب دیگان حادثه افتخار آفرین بودند و داز نخستین لحظات وقوع حادثه با برپایی چادر در 100 متری وقوع حادثه در کنار خانواده های اسیب دیده بودند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: این برنامه در یکصدومین سالگرد تاسیس هلال احمر و به پاس یک قرن خدمت بی منت، برای قدردانی از زحمات شما اعضای داوطلب و آماده به خدمت، تدارک دیده شد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست، برخی از اعضای داوطلب مطالبات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن ارائه خدمات بشردوستانه با رئیس جمعیت هلال احمر درمیان گذاشتند و در پایان به 5 نفر از اعضای نخبه و فعال سازمان جوانان هلال احمر به رسم یادبود هدایایی اهدا و از فعالیت های بشردوستانه آنها تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.