دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

آغاز ثبت نام دوره ماساژ ورزشی در هیات پزشکی ورزشی چهار محال وبختیاری

ثبت نام دوره ماساژ ورزشی - چهار محال وبختیاری

ثبت نام دوره ماساژ ورزشی در محل هیات پزشکی ورزشی استان چهار محال وبختیاری انجام می شود

به گزارش دفتر هیات پزشکی ورزشی استان چهار محال وبختیاری  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ثبت نام این دوره  از تاریخ هفدهم خرداد ماه لغایت بیست تیر ماه در محل هیات پزشکی ورزشی استان انجام می شود.

در ضمن دوره پیش نیاز یکم الی سوم مرداد ماه و دوره اصلی هشتم الی چهار دهم مرداد ماه با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی  به مدت ۵۰ ساعت و به دو صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون پایانی باید ۵۰ ساعت کارورزی را نیز بگذرانند تا موفق به اخذ گواهینامه معتبر پایان دوره شوند. 

بعد از پایان دوره دانش پذیران با مهارت های مقدماتی ماساژ ورزشی آشنا شده و توانایی انجام ماساژ برای ورزشکاران را زیر نظر پزشک یا فیزیوتراپیست را خواهند داشت و از آگاهی کامل نسبت به موارد کاربرد و منع ماساژ  برخوردار می باشند. دانش پذیران همچنین با آناتومی تنه و اندام ها، فیزیولوژی عصبی- عضلانی و سیستم گردش خون آشنا شده و نحوه برخورد اولیه با آسیبهای ورزشی و فوریتهای پیش بیمارستانی پزشکی راآموزش خواهند دید.

شرایط تبت نام در این دوره بدین شرح می باشد:

دارابودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناس تربیت بدنی، پرستاری، پیراپزشکی(هوشبری، تکنسین اتاق عمل، تکنسین فوریت های پزشکی و ...)

در صورتیکه داوطلب در رشته دیگری تحصیل نموده باشد با دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و دو سال سابقه کار ماساژ به صورت رسمی و مستند بنا بر تشخیص کمیته آموزش قادر به ثبت نام در دوره ماساژ ورزشی خواهد بود

دارندگان مدارک غیر مرتبط باید حداقل ۲۰ ساعت پیش نیاز آموزشی را با موفقیت در امتحان پایان دوره طی نمایند.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام با شماره تماس 03832252870 تماس بگیرند و یا به آدرس شهرکرد – میدان بسیج استادیوم ورزشی انقلاب هیأت پزشکی ورزشی استان مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.