دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان عنوان کرد؛

برخورد با باشگاه‌های فروشنده داروهای مجاز و غیرمجاز

برخورد با باشگاه داران

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان با اشاره به بازرسی از باشگاه‌های استان گفت: حین بازرسی‌ اگر متوجه وجود مکمل‌ها و داروها چه با برچسب وزارت بهداشت و چه بدون این برچسب شویم، با باشگاه متخلف برخورد شده و این داروها و مکمل‌ها جمع آوری می‌شوند.

به گزارش دفتر خوزستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان، بهنام قلی بیک در خصوص چگونگی نظرات بر باشگاه‌های ورزشی در استان، اظهارکرد: بازرسی‌ها به صورت یکپارچه و مداوم در سطح استان توسط ناظران هیات پزشکی ورزشی خوزستان در حال اجراست و بازرسی‌ها نیز طبق فرم ستاد نظارت انجام می‌شوند.

وی بیان کرد: مواردی چون تعداد مربیان در باشگاه، مجوز باشگاه، کارت مربیگری، کارت بهداشت، بیمه ورزشی، استاندارد سالن و تجهیزات ورزشی، نبود داروهای ممنوعه، مکمل‌های مجاز و غیرمجاز در باشگاه‌ها و ... در حین بازرسی مدنظر هستند.

 مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: در حین بازرسی‌ها اگر متوجه وجود مکمل‌ها و داروها چه با برچسب وزارت بهداشت و چه بدون این برچسب شویم، با باشگاه متخلف برخورد شده و این داروها و مکمل‌ها جمع آوری می‌شوند.

وی عنوان کرد: این بازرسی‌ها از اردیبهشت‌ماه در سطح استان آغاز شد و تاکنون نیز ادامه‌دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.