پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

هیات پزشکی ورزشی استان ایلام برگزار می کند:

دوره آموزشی ماساژ ورزشی در ایلام

ماساژ ورزشی

دوره ماساژ ورزشی زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی در شهر ایلام برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان ایلام، به نقل از رحیمی دبیر  هیات، این دوره  در مرداد ماه سالجاری  به مدت ۵۰ ساعت به صورت تئوری و عملی برگزار می شود که شرکت کنندگان بعد از موفقیت در آزمون پایان دوره، باید ۵۰ ساعت کارورزی را گذرانده تا موفق به اخذ گواهی ماساژ ورزشی شوند. دبیر هیات پزشکی ورزشی استان ایلام افزود: علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند در ساعات اداری به هیات پزشکی ورزشی استان ایلام واقع در خیابان آیت الله حیدری - کوچه مهر روبروی اینترنت یوسف  مراجعه و یا با شماره ۳۳۳۶۰۴۲۲  تماس  بگیرند.

حداقل نیاز آموزشی برای شرکت در دوره دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی تربیت بدنی، پرستاری، پیراپزشکی (هوشبری، تکنسین اتاق عمل، تکنسین فوریت های پزشکی و ...) و در صورتی که داوطلب در رشته دیگری تحصیل کرده باشد با داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه و  بنا بر تشخیص کمیته آموزش قادر به ثبت نام در دوره پیش نیاز (هزینه دوره پیش نیاز ۵۰۰ هزارتومان می باشد)و دوره اصلی ماساژ خواهد بود. هزینه دوره اصلی یک میلیون و هشتصد هزار تومان است.

نکته:افراد دارای مدارک غیرمرتبط حتما اول باید در دوره پیش نیاز ثبت نام کنند و پس از اتمام دوره پیش نیاز هزینه دوره اصلی را واریز کنند.

مدارک لازم :

۱-اصل فیش واریزی

۲-تصویر شناسنامه

۳-تصویر کارت ملی

۳- عکس ۴*۳

تمامی مدارک با کیفیت بالا اسکن و طی یک حلقه  CD تا پایان روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱به هیات پزشکی ورزشی استان ایلام ارسال شود

شماره حساب۰۱۰۶۵۳۳۲۵۴۰۰۸                 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.