جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

دیدار رئیس و دبیر هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر با مدیرکل ورزش و جوانان

خبر

دکتر قاسم برجوئی فرد رییس هیات پزشکی ورزشی بوشهر به همراه یوسف عربزاده دبیر هیات با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، دکتر قاسم برجوئی فرد رییس هیات پزشکی ورزشی بوشهر به اتفاق یوسف عربزاده دبیر هیات با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کردند. 

در این نشست دکتر قاسم برجویی فرد رییس هیات پزشکی ورزشی استان گزارشی ازعملکرد هیات ارائه کرد.
وی ضمن تبریک انتصاب صالح احمدی به مدیرکلی ورزش و جوانان استان بوشهر، ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، اعلام کرد هیات پزشکی ورزشی استان با تمام توان جهت ارائه خدمات و همراهی با مجموعه مدیریتی در جهت پیشبرد اهداف عالیه اعلام آمادگی می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از اعضای هیات رئیسه پزشکی ورزشی گفت: این هیات یکی از مجموعه های پرتلاش در میان هیات ها بوده است و به دلیل فعالیت های ارزنده ای که داشته اید قدر دانی می کنیم.
کمال صالح احمدی گفت: هیات پزشکی ورزشی استان نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و پتانسیل‌های خوبی دارد تا بتواند در جایگاه واقعی خود در کشور بدرخشد.
وی افزود: خوشبختانه شاهد بوده ایم که تلاش های فراوانی داشته اید و به نوعی فعالیت های زیرساختی و نرم افزاری بسیاری را انجام داده اید و این موضوع منجر به بهبود فرآیندهای موجود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.