یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

دکتر اردیبهشت در دیدار مسئولان هیات پزشکی ورزشی گلستان تبیین کرد؛

اهمیت تلاش بی وقفه و هدفمند برای خدمت رسانی به جامعه ورزش

اشکان اردیبهشت

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد که مجموعه ستادی و استانی فدراسیون با هدایت ریاست این فدراسیون، یکدل و منسجم در جهت تحقق اهداف عالیه پزشکی ورزشی گام بر می دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت در دیدار محمودرضا بنی یعقوبی و حسن ایت الهی دبیر هیات و رئیس کمیته پوشش پزشکی مسابقات هیات پزشکی ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: بدون شک موفقیت های حاصله در پزشکی ورزشی حاصل تلاش همه همکاران این مجموعه بویژه بازوان اجرایی فدراسیون یعنی هیات های استانی است، لذا به پاس زحمات همه عزیزان همکاران در هیات های استانی از تلاش آنها صمیمانه قدردانی می نماییم.

وی تصریح کرد: با وجود این، پرهیز از روزمرگی و و حرکت برنامه محور از ویژگی های یک سازمان پویاست لذا انتظار این است که با برنامه ریزی هرچه دقیق تر در جهت کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت حرکت نماییم.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: انسجام کنونی مجموعه پزشکی ورزشی ایران نوید روزهای درخشان تری را می دهد و این مهم در گروه تلاش بی وقفه و برنامه محور همکاران ستادی و هیات های استانی است.

در این دیدار گزارشی از عملکرد هیات پزشکی ورزشی گلستان و همچنین برنامه های این هیات ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.