دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر صورت می گیرد؛

انتشار بسته های آموزشی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد این فدراسیون در راستای فرهنگسازی و اطلاع رسانی در خصوص مبارزه با مواد مخدر  طی هفته جاری همراه با نهادهای مسئول و متولیان سلامت با انتشار بسته های آموزشی به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به شعار بنیادین " پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی" توجه به این ابعاد قهرمانی و همگانی ورزش را به صورت همزمان و با فعالیت های متنوع پیگیری می نماید.

وی افزود: از جمله فعالیت هایی که در زمینه ارتقای سلامت همگانی همواره در دستور کار قرار داشته است ارائه و انتشار بسته های آموزشی و فرهنگ سازی در جهت ارتقای سطح سلامت عموم است که در این رابطه با توجه به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، بسته های آموزشی متعددی توسط متخصصان ستادی و استانی فدراسیون از طریق سایت فدراسیون و شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

امیدواریم با ترویج ورزش و عزم ملی روز به روز شاهد کاهش رغبت به انواع مواد مخدر در سطح جامعه باشیم  و طبیعی است در این رابطه اعضای خانواده ورزش  می توانند نقش پررنگی ایفا نموده و نسبت به ترویج و نهادینه سازی مبارزه با مواد مخدر اقدام نمایند. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.