چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

دکتر اردیبهشت در جلسه شورای مدیران تاکید کرد؛

برگزاری باشکوه کنگره پزشکی ورزشی/تسریع در پرداخت هزینه درمان ورزشکاران/ تعامل و ساماندهی کمیته های پزشکی فدراسیون ها

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه شورای مدیران این فدراسیون ضمن قدردانی از تلاش کمیته های تخصصی، مصوبات جلسه قبل شورای مدیران و عملکرد سه ماه گذشته کمیته ها را ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت در این جلسه که صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد، برگزاری باشکوه کنگره پزشکی ورزشی و همکاری تمام کمیته های فدراسیون با کمیته آموزش را جهت تحقق این هدف ضروری دانست.

وی همچنین با اشاره به اهمیت پوشش پزشکی مسابقات و همچنین تعامل با کمیته های پزشکی فدراسیون ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: برابر بخشنامه ابلاغی وزارت ورزش و جوانان از این پس مسئولان کمیته های پزشکی فدراسیون های ورزشی با توجه به حساسیت و اهمیت حوزه کاری ایشان، باید با همفکری فدراسیون پزشکی ورزشی انتخاب شوند.

دکتر اردیبهشت ضمن تاکید بر بهره برداری هرچه سریع تر از نرم افزار جامع خدمات درمانی تصریح کرد: روند بررسی پرونده ورزشکاران آسیب دیده اقصی نقاط کشور به خوبی پیش می رود با این حال ضروری است این مهم با قدرت بیشتری پیگیری شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تعامل کمیته های فدراسیون با کمیته های متناظر را جهت انسجام فعالیت ها و تحقق اهداف عالیه فدراسیون نیز مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.