پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

آمار ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه ۷۲ درصد رشد داشته است

دکترقادری

 رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه از رشد ۷۲ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در سه ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

دکتر «امید قادری» در حاشیه بازدید رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از امکانات و تجهیزات کرمانشاه اظهار داشت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل از آن نیز ۱۳۵ درصد رشد داشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: این رشد قابل ملاحظه در افزایش ورزشکاران سازمان یافته نشان از اهتمام جدی همه هیات ها، باشگاه های ورزشی و مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان استان برای توسعه ورزش است.

قادری از هیات پزشکی ورزشی به عنوان خانه امن ورزشکاران استان نام برد و افزود: هم اکنون روزانه به بیش از ۵٠٠ نفر در واحدهای تشخیصی، درمانی، مشاوره ای و توانبخشی در این هیات خدمات مطلوب پزشکی ورزشی ارائه می شود که عموما به صورت رایگان یا با ۶٠ درصد تخفیف تعرفه های دولتی است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه تبیین کارکردهای ورزش در سال جامعه را خاطرنشان ساخت و تأکید کرد: این هیات برای توسعه سلامت جامعه با رویکرد ایجاد شادی و نشاط در ورزش همگانی همه تلاش خود را به کار گرفته است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به قهرمانان برای موفقیت در رقابت های ملی، آسیایی، جهانی و المپیک هم اکنون از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده می کند و با توجه به افزایش آمار مراجعین بیش از گذشته نیازمند مساعدت و حمایت فدراسیون و اداره کل است.

قادری تصریح کرد: مرکز پزشکی ورزشی کرمانشاه با ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره‌ای و توانبخشی امکان دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات درمانی را فراهم نموده و خانه امن ورزشکاران و قهرمانان است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه در پایان گفت: مرکز پزشکی ورزشی کرمانشاه دارای بخش های فیزیوتراپی، پزشک ورزشی، ارتوپدی، حرکات اصلاحی، مشاوره تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی و سایر بخش های تخصصی مورد نیاز ورزشکاران و قهرمانان است.

در این بازدید اشکانی مسوول کمیته امور استان های فدراسیون و اعضای هیأت رییسه هیأت پزشکی ورزشی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.