شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

چتر حمایتی فدراسیون پزشکی ورزشی برای بزرگترین رویداد ورزشی کشور

۳۰۰ هزار ورزشکار شرکت کننده در جام پرچم عضو کمیته خدمات درمانی می شوند

جام پرچم

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی ‌و عشایری سراسر کشور " جام پرچم" در شرایطی همزمان با عید سعید غدیر خم در سراسر کشور آغاز می شود که برابر بخشنامه ارسالی از طرف دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، شرکت کنندگان در این رویداد به صورت ویژه تحت پوشش چتر حمایتی این فدراسیون قرار می گیرند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این مسابقات با شرکت ۲۴ هزار و ۴۳۵ تیم در بخش آقایان و ۵ هزار و ۶۱۰تیم در بخش بانوان و در مجموع با شرکت بیش از ۳۰۰ هزار نفر از روستاهای ۳۱ استان کشور و با شعار" هر روستا یک تیم" برگزار خواهد شد. در این رابطه فدراسیون پزشکی ورزشی در بخشنامه ای به هیات های استانی شرایط پوشش این رقابت ها را به این شرح اعلام کرد:

"-بازه زمانی ثبت نام عضویت جام پرچم از ۱۰ تیرماه لغایت ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته می‌شود و آسیب های ورزشی که در حین برگزاری مسابقات فوق رخ دهد، پوشش داده خواهد شد.

 -امکان صدور آنلاین عضویت پوشش خدمات درمانی برای جام پرچم وجود نداشته لذا سرپرست هر تیم با حضور در هیات پزشکی ورزشی استان یا شهرستان و ارائه لیست بازیکنان که به تایید رسیده باشد، اقدام به ثبت نام عضویت نماید.

-با نظر مساعد به مقام عالی وزارت و هیات رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، هزینه صدور کارت جام پرچم با تخفیف ۵۰ درصدی از مبلغ ۳۰۰ هزار ریال به مبلغ ۱۵۰ هزار ریال تغییر یافت. پ

-قابل ذکر است این عضویت تنها در بازه زمانی برگزاری مسابقات جام پرچم معتبر بوده و ورزشکاران می بایست پس از پایان مسابقات مذکور، نسبت به ثبت عضویت جدید یک ساله اقدام نمایند. "

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.