یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

دکتر نوروزی در وبینار کمیته توانبخشی تاکید کرد؛

تدوین پروتکل توانبخشی خاص آسیب های مختلف ورزشی / تکریم بیش از پیش ورزشکاران و ارائه خدمات ویژه به ملی پوشان در سراسر کشور

وبینار

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، فیزیوتراپی ورزشی را از جمله سرفصل های مهم فعالیت این فدراسیون و پزشکی ورزشی توصیف کرد و بر لزوم همسان سازی خدمات این بخش در هیات های استانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در وبینار کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی که با شرکت دکتر فرشاد غزالیان، رئیس کمیته توانبخشی و شماری از مسئولان کمیته های متناظر هیات های استانی برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده تصریح کرد: فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی ارائه خدمات به جامعه ورزش بویژه ورزشکاران آسیب دیده است و همین موضوع اهمیت فیزیوتراپی ورزشی را به خوبی نشان می دهد.

وی ادامه داد: از جمله بخش هایی که باید ارائه بهترین و به روزترین خدمات در آن نمود عینی داشته باشد فیزیوتراپی است. از طرفی به منظور تمرکززدایی و رفاه حال ورزشکاران آسیب دیده، ضروری است که برای همسان سازی فعالیت های این بخش و با هم اندیشی متخصصان امر، در اسرع وقت پروتکل های واحد خاص آسیب های ورزشی(آسیب رباط صلیبی و... و.) تهیه و تدوین شده و به تمام همکاران استانی ابلاغ شود.

دکتر نوروزی تعامل بین بخشی با مراکز علمی و مراکزی همچون شاخه ورزشی انجمن فیزیوتراپی ایران را ضروری دانست و گفت: این مهم می تواند در ارتقای کمی و کیفی خدمات توانبخشی فدراسیون موثر باشد از طرفی تمام هیات های استانی باید توجه داشته باشند فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای حمایت از ورزش قهرمانی خدمات فیزیوتراپی به ملی پوشان در سراسر کشور را به صورت ویژه ارائه می دهد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این وبینار دکتر فرشاد غزالیان رئیس کمیته توانبخشی فدراسیون به بیان اهداف برگزاری این وبینار و همچنین تشریح برنامه های پیش روی کمیته توانبخشی پرداخت.

همچنین شرکت کنندگان در وبینار ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان دیدگاه های خود در خصوص فعالیت های کمیته توانبخشی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.